מדריך קידום אתרים לאדריכלים נכון לשנת 2021
תהליך קידום אתרים לאדריכלים מבוסס על תוכנית ייחודית שמתבצעת על ידי המומחים בתחום וכוללת אסטרטגיית תוכן, עיצוב אתרים, וקישורים איכותיים שמפנים גולשים אל האתר מאתרים חיצוניים. קידום אתרים עוסק במבנה מתאים של האתר, כך שניתן יהיה להשיג את המטרה של השגת לידים וגולשים איכותיים שייכנסו לאתר ויהפכו ללקוחות. משלמים.
במילים אחרות, הליך קידום אתרים לאדריכלים עוסק בסדרת פעולות שיש לבצע בקביעות כדי להוביל לתוצאות טובות של נראות האתר במיקומים גבוהים בגוגל, בתוצאות חיפוש של גולשים שמחפשים לשכור שירותי אדריכלות או שירותים שזמינים על ידי אדריכלים.
רק בתהליך מקצועי ונכון ניתן להגיע לתוצאות איכותיות של נוכחות בגוגל
ככל שתהליך קידום אתרים לאדריכלים מתבצע בגישה נכונה ומקצועית, כך ניתן להשיג יותר תוצאות של קידום האתר למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל.
מאמר זה דן בתהליך קידום אתרים לאדריכלים והאופן בו ניתן להגדיל את תעבורת החיפוש האורגני לאתר העסקי שלכם. המאמר מסביר גם מה זה קידום אתרים ואיך ליישם את שיטות העבודה הטובות ביותר בתחום, בענף הארכיטקטורה. אז בואו נראה איך עובד תהליך קידום אתרים לאדריכלים
מה זה קידום אתרים ולמה אדריכלים צריכים לשכור את שירותי המומחים?
אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO,
היא תהליך של שיפור אינטנסיבי של אתר אינטרנט, במטרה
להגדיל את האיכות וכמות התנועה שנוצרת מחיפוש אורגני. זהו
ללא ספק ערוץ השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר להשגת לידים
לאדריכלים, עם תוצאות נראות גבוהות בחיפושים בגוגל.
קידום אתרים לאדריכלים כולל תנועה שמגיעה מגוגל, באיכות רלוונטית לבקשת החיפוש של המשתמש לתוכן באתר. הכמות היא נפח התנועה בפועל שהאתר מקבל מגוגל, והתהליך מתבצע במטרה להשיג תנועה מוגברת ואיכותית לאתר.
מחקר מילות מפתח
השלב הראשון באופטימיזציה לחיפוש הוא קביעת מילות המפתח שייכללו בתוכן באתר, להשגת דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל. כך, למשל, נניח שאתם בעלים של חברת אדריכלות שמעצבת מסעדות, ואתם עובדים רק באזור תל אביב.
מילת המפתח העיקרית הרצויה לכם עשויה להיות "אדריכלי המסעדות תל אביב" או "מעצבי המסעדות ת"א", מכיוון שמונחים אלו מתיישרים באופן ספציפי עם ההיצע העסקי שלכם.
בחירה מדויקת של מילות המפתח המתאימות
הבחירה במילות המפתח שלכם בתהליך קידום אתרים לאדריכלים נראית די פשוטה, אבל אתם עדיין צריכים לדעת לאילו מילות מפתח יש את הערך הגבוה ביותר, ואילו מונחים מספקים תנועה גבוהה, נכון?
כדי למצוא מילות מפתח עם ערך גבוה, מקדמי אתרים משתמשים בכלי לחקר מילות מפתח כגון מתכנן מילות המפתח של גוגל, שמסייע להם למצוא את כמות התעבורה שכל מילת מפתח מקבלת בחודש, כמו גם הצעות נהדרות למילות מפתח דומות.
שלב חשוב נוסף בתהליך קידום אתרים לאדריכלים הוא תהליך אופטימיזציה שמיועד לאפשר לאלגוריתם של גוגל לזהות את נושא האתר שלכם. התהליך כולל עריכת תגיות מטא לעמודים השונים, שכוללות את תיאור האתר והכותרות, עם שימוש נכון במילות המפתח המתאימות.
עכשיו בואו נדבר רגע על אסטרטגיית תוכן
עם השגת רשימת מילות מפתח מתאימות, מגיע שלב פרישת מילות המפתח בדפים באתר. לרוב הדפים מותאמת מילת מפתח עיקרית אחת, אלא אם כן יש צורך בפרסום מאמר גדול בקטגוריה העיקרית באתר.
כך שעל מנת להשיג תוצאות יעילות של קידום אתרים לאדריכלים עם דירוג למספר מילות מפתח, בדרך כלל יהיה צורך בכמה עמודים באתר. כל מילת מפתח יכולה להיות הנושא של מאמר.
חוויית משתמשים מעולה באתר אדריכלות
כשהאתר ידידותי לגולשים, כולל גלריית תמונות איכותיות של פרויקטים אדריכליים שהחברה ביצעה, ותוכן מעולה, כך חוויית המשתמשים תהיה גבוהה יותר, והתוצאות יתבטאו במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל.
קידום אתרים לאדריכלים כולל בין היתר גם הקפדה על מהירות הטעינה של האתר, כדי למנוע מצב של נטישת גולשים את האתר, וסדרת פעולות שונות שמומחי קידום אתרים בקיאים בהן, שמובילות להשגת מטרות תהליך הקידום ונראות טובה של האתר בגוגל.
מה זה קידום בתוך האתר?
עכשיו, לאחר שנבחרו מילות המפתח, אסטרטגיית התוכן הורכבה, ואיתה אסטרטגיית הקישורים הנכנסים, השלב הבא הוא לבנות בפועל את הדפים שאתם מנסים לקבל אליהם דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל.
חלק חשוב בתהליך קידום אתרים לאדריכלים מתמקד בפעולות אופטימיזציה שמתבצעות בתוך האתר וגורמות לגוגל להבין את הנושא שבו האתר והדפים שבתוכו עוסקים. באמצעות שימוש בכותרות עמודים נכונות, הגולשים ייראו את עמודי האתר בתוצאות החיפוש בגוגל, והעמודים יוצגו גם בכרטיסיה של דפדפן האינטרנט שלכם.
מה זה קידום אתרים מחוץ לאתר?
כשהדפים בנויים ומוכנים לשימוש, השלב הבא של קידום אתרים לאדריכלים הוא הצגה ושיתוף התוכן לגולשים. בניגוד לקידום אתרים בתוך האתר, שמספר לגוגל על מה עוסק האתר והדפים שלו, קידום אתרים מחוץ לאתר מסייע לספר לגוגל כמה האתר והדפים בו יקרים.
כדי לסייע לגוגל להתייחס לאתר כערך גבוה, מומחי קידום אתרים משתמשים בשיטות שונות על מנת לשתף ולהפיץ את האתר ואת העמודים העיקריים שלו ברחבי האינטרנט. תהליכים פרטניים אלו מותאמים ברוב המקרים מתוך העמודים או המאמרים, ומכאן המונח "מחוץ לאתר".
בשורה התחתונה, אתר האדריכלות שלכם צריך לשדר יוקרה ומקצועיות
כשתהליך קידום אתרים לאדריכלים מתבצע נכון, הוא כולל עיצוב מושקע, והבלטת הייחודיות של שירותי האדריכלות המוצעים. חשוב שהאתר יכלול גלריית תמונות איכותית של פרויקטים מובילים, סיפורי הצלחה של לקוחות, ותוכן איכותי.
כשגולשים מחפשים אדריכלים, הם יתרשמו מתמונות הפרויקטים המוצגות באתר, ולכן יש להקפיד על נראות מצוינת של האתר, שימשוך את קהל היעד המתאים. מסיבה זו, חשוב לשכור את שירותי המומחים בקידום אתרים שבקיאים בשיטות הנכונות להשגת תוצאות של נראות גבוהה בחיפושי גולשים בגוגל אחר שירותי אדריכלות.